Vad är kärlek?

Hur vet man att man är kär? Hur vet man att det man känner för någon är kärlek?

Mitt kärleksliv har varit lika med noll. Jag trodde jag visste vad kärlek var, men har insett att jag är lika vilse som Hans och Greta var i skogen.

Jag brukar normalt vara bra på att veta mina känslor och varför jag beter mig som jag gör. Men nu för tiden så känner jag mig så förvirrad och vilsen i mig själv.

Inför en viss person har jag börjar lägga märke till att jag reagerar annorlunda mot. Så fort han kliver in i rummet blir jag glad och en varm känsla i bröstet uppstår pch sprids ut i kroppen. När jag jobbar kan jag komma på mig själv med att stå och tänka på han. När vi sitter i soffan så får jag en väldigt stark lust att bara luta mitt huvud mot hans axel och krypa ihop nära han.

Men jag är så feg och rädd. Feg för att våga ta första steget och rädd för att han inte känner något speciellt för mig. Jag är inte rädd för mycket, men just när det gäller honom så är jag rädd, osäker, orolig och nervös.

He makes my world spin around.

Nu måste jag sova, ska upp orimligt tidigt. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0