Min dag och snickerskaka

Jag har varit ensam hemma ända sedan före nio och Simon har fortfarande inte kommit hem. Trodde han skulle ha varit hemma vid tre men icke! Han är och styckar älg med sitt jaktlag efter älgjakten förra veckan och det tar längre tid än vad han trodde. De hade bara bakbenen kvar och sen är de klara sa han.

Så... Idag har jag till mesta dels spelat The Sims 3, eldat, sett på PewDiePie på YouTube, myst med katterna och haft det rätt tråkigt. Ska försöka ta mig tiden att skriva lite också, eftersom jag inte gjort det på år och dagar känns det som.

Kollar just nu upp ett recept på snickerskaka som jag har hört ska vara jätte gott! :) Ska ta och baka det någon dag.

Ser de inte goda ut så säg? :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0