Saknar dig

Sitter på jobbet och tar en tidig lunch, hann aldrig med frukosten. Vaknade upp 5.51 och insåg att larmet aldrig hade ringt. Så det var bara att kasta på mig kläderna och rycka med sig matlådan i bara farten på väg ut till bilen. Missade tåget med bara sekunder, kom sent till morgonmötet och nu sitter jag hos kunden och känner mig mörk.

Den dåliga starten på dagen resulterar i en djup saknad efter min pojkvän som befinner sig allt för långt bort. Jag vill ha han nära mig, vill kyssa han och kunna prata om allt med han.

Nej ska rycka upp mig. Ska städa klart här, åka hem, äta och sen jobba med veden med mina vänner Kitty och Robbin.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0