Sitter och gör nada. As usual.


Spelar sänka skepp med Simon på mobilen och chattar samtidigt med Kitty på Skype. Det har varit en rätt så händelselös dag idag. Jobbat på som vanligt och det gick bra som vanligt.

Det har varit soligt och skönt idag. Men tyvärr så börjar jag känna av min vanliga "vårdepression". Blir alltid så låg och deppig på våren. För mig så är det jätte konstigt eftersom jag älskar våren. Vår och höst är mina favoritårstider. Men det håller i sig bara i någon månad och sen blir jag bra igen. MEN ÄLSKAR ATT DET ÄR SÅ SKÖNT UTE. Att slippa skrapa bort is och snö från isen två gånger om dagen är guld värt.

I don't want to fall again. Too scared.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0