Nyvaken.. eller rätt så i alla fall.

Ligger här i sängen och lyssnar på musik för att piggna till lite. Är ledig idag och det är rätt skönt faktiskt. Det ser ut att bli en mulen dag och det känns väl lite sisådär. Igår var det i alla fall sol och rätt varmt ute. Våren är på väg!

I helgen så var jag som vanligt hos Kitty och Robbin med Simon. I fredags badade/simmade vi, såg sen på Hungergames och la oss sen. I lördags skjutsade jag Kitty och Robbin till hans mamma i Sala för att hon fyllde år. Åkte hem på kvällen och när vi kom hem så ringde vi efter Simon som kom över. Så då spelade vi poker och sjöng sen Lips. På söndagen så var det en chilldag. Simon kom över och vi spelade tevespel och sjöng Lips.

Sen när jag skulle åka hem på söndagen så ville Simon ha mitt mobilnummer. Hah, kul. Blev lite förvånad faktiskt. Så pass förvånad att jag totalt glömde bort mitt mobilnummer. Bra jobbat Malin! Tur att den är inlagd i mobilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0