Långledig!

Jag sitter här i soffan och ser på How I Met Your Mother. Det är kallt inne och önskar att man hade någon söt pojkvän som kunde värma en. Men det har jag icke och får därför nöja mig med täcke och en fläkt. Sitter och lyssnar på Il Divo - Wicked Game och tänker mig bort i oändliga tankar. När jag tänker då tänker jag hur mycket som helst och driver mig själv till vansinne.

Det gick bra att jobba idag, allt flöt på bra och blev glad och pigg av den varma solen. Kom hem rätt tidigt också och hetsåt choco duo på rostad fralla. Jag kommer verkligen må illa av det senare..!

Men nu väntar det en långhelg! Jobbar igen på tisdag så under dessa 4 dagar ska jag verkligen ta det lugnt och mysa. Kommer antagligen dra till Kitty och vara där under påsken. Men det känns samtidigt konstigt att inte vara hemma under påsken. Får se hur jag ska göra.

Jag är inte helt hundra idag men är glad ändå. Rätt så glad i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0