Jag har alltid roligt på mina helger nu för tiden

I fredags så bakade jag och Kitty vaniljbullar. De blev supergoda!

Sedan i lördags så åkte hon, jag, Robbin och Simon pulka i Gävle. Det var jätte kul och det ser man bevis på idag. Mina ben är täckta av blåmärken haha. Sedan efter det så gick jag, Kitty och Robbin över till Robbins föräldrar för att fira Robbins storebror Simon som blev 24 år. Åt smörgåstårta och sedan gick vi igen. Simon kom över och vi gjorde inget speciellt egentligen. De spelade spel, Kitty och jag såg på teve och hjälpte henne att plugga. Sedan spelade vi tevespel och sjöng lips på xboxen. Simon och jag sjöng i flera timmar och till slut så ledsnade väl Robbin så han sa åt oss att stänga av.

Sen på söndagen så spelade Simon och Robbin medan jag och Kitty såg på Ghost Whisperer hela eftermiddagen. Sen på kvällen fixade vi i ordning marängsviss och överraskade killarna. Vi såg på film och åt chips med dipp och sedan åkte jag hemåt.

Och nu idag så har jag slappat hemma! Borde gå och tvätta mina kläder men jag är så lat. Vill hellre lyssna på musik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0