Jag är inte en sådan person som folk faller för

Det känns som att det spelar ingen roll vad jag gör, jag kommer alltid ses som en vän för alla. Genom hela livet har alla mina "chrushar" bara sett mig som vän och vill inte ändra på det.

Jag känner hur jag allt mer börjar falla för en kille och vet redan utgången på det hela. Krossat hjärta och litervis med chokladglass från Ben&Jerry. Han är verkligen underbar och är verkligen den typ av kille som jag utan problem skulle bli lycklig med. Vi är så lika men ändå olika. På något konstigt vis.

Vi har en bra kemi och kommer jätte bra överrens. Han är smart, rolig och en riktig gentleman. Men jag är rädd för att han bara ser mig som vän. Det gör alla. Jag är så snäll. Men det är väl så det är för mig. Kommer aldrig att hitta någon som faller för mig.

Nä nu ska deppfian sova ett slag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0