Har längtat efter onsdagen

Ikväll så är det Grey's Anatomy och har verkligen längtat efter den, veckans höjdpunkt! Samtidigt så är jag nervös för Kittys skull eftersom hon ska opereras på fredag. Jag ska skjutsa in henne till sjukhuset och vara med henne som stöd. Kitty är jätte nervös och orolig och jag försöker lugna henne så gott det går, men det är svårt. Hur ska man lugna någon som är rädd för operationen och för blodprov?

Det är en titthålsoperation i knäet så det är inget allvarligt. Men hon ska ändå sövas ner och ligga på uppvak i en evighet. När hon rullas in på operation tänkte jag sticka till affären och köpa lite grejer till middagen på fredagskvällen - tacopaj! Tänkte även köpa lite Ben&Jerry glass som jag och kitty kan dela på efter operationen. Sen blir det kanske någon tidning jag kan bläddra i medan jag väntar på att hon ska vakna upp. Ska bli lite mys ändå :)

Sen i helgen så blir det massa spel och mys med Robbin och Simon. Looking forward to it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0