Hello I am still alive



Känns som evigheter sedan jag bloggade sist. Vet inte ens när jag la upp det senaste inlägget.

På senaste tiden har jag nästintill bott hos Simon. Nykära som vi är så är det svårt att skiljas åt och än har vi inte dödat varann. Jag trivs och är lycklig! Men i veckan funderar jag på att försöka sova hemma och stå ut fram till fredag då jag ska komma över med Yang till han. Får see hur det blir.

I lördags så var jag och Kitty i stan och shoppade loss. På grund av dålig planering så slutade det med stress och vi fick inte med oss det vi ville ha. Men men, kul hade vi i alla fall och fick magorna nöjda med grillad kyckling med pommes och en lyxshake från MAX. En repris lär ske snart tycker jag!

Igår så var det en ren slappdag. Jag och Simon sov ut och lämnade i stort inte sängen på hela dagen. Vi åt godis, såg på film, myste och såg på serier tills det var dags att sova och förbereda sig inför en ny arbetsvecka. Varför ska helger alltid vara så korta?

Snart ska jag och Kitty gå ut och gå i det mulna vädret. Tur att jag har henne när Simon är borta och jobbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0