Sängmys med tre sötnosar

Ligger i sängen och lyssnar på musik genom Spotify. Just nu så diggar jag till Pughs version av You Could Have It So Much Without me. Grymt härlig låt!

I morgon drar jag till Kitty en sväng för ha lite lördagsmys. Vi ska spela lite och ha skoj. Får se vad det är vi hittar på!

Så hur dagen varit annars?
Jo den började dålig men blev snabbt bra då vi fick sluta tidigare. Träffade även Lotta efter jobbet och lunchade med henne på MAX. Mötte sedan upp min lillasyster Madeleine och hennes pojkvän Ayia för de skulle åka med mig hem. Gullig kille hon har hittat. Hoppas de håller ihop länge. Kom sedan hem och gjorde två plåtar pizza. Vilade i sängen, tittade på Gladiatorerna, tog en dusch, tittade lite på VM i fotbollsspel (eller vad det nu heter) och nu så ligger jag här i sängen med 3 gulliga katter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0