Mysig lördag med den bästa!

Idag vaknade jag 10.30 och blev så förvånad över att jag sov så pass länge. Normalt vaknar jag mellan 8-9. Men jag kom ju hem rätt sent igår och somnade säkert inte förrän vid 3-tiden.

Igår åkte jag till Kitty och umgicks med henne i över 12 timmar. Det var mysigt och kul att hänga där med Kitty och hennes lustiga fästman. Och deras ursöta djur! Vi tog en lång promenad, såg på filmen Jumanji, åt karlholmsbröd med julskinka på, tittade lite på Grey's Anatomy, åt god mat, spelade wordfeud, myste med 5 kattungar, lyssnade på killar som spelade gitarr och sjöng, såg på färhäxade, åt pepparkakor, åt dumle, åt pez och... pratade om ALLT mellan himmel och jord. Perfekt lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0