En väldans onödig dag



Detta köpte jag idag på Hemköp medan jag väntade på att få kunna åka till kunden. Hon vill att jag ska komma tidigast 12 så i fyra timmar fick jag irra runt och åka buss för att slösa tid.

När jag väl kom till kunden strax före tolv så kunde jag inte komma in för hon hade låst fel lås på dörren så jag kunde inte komma in. Frustrerat ringer jag till kontoret och försöker sedan få tag på kunden som inte kan svara i telefonen. Så jag åkte sedan hem efter kontorets godkännande. Kom hem tidigt i alla fall! :)

Hur som helst så älskar jag dessa filmer! Men har dock inte sett den nya versionen av "De fyra musketörerna". Bara den med Charlie Sheen och vad det nu var för skådisar i den förra versionen. Men den är säkert bra - för Orlando Bloom är med i den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0