Dag 25 - Min drömresa

Min drömresa skulle se ut så här:


Jag och min framtida pojkvän drar iväg på en resa till Venedig där vi ska vara i en eller två veckor. Vi bor i stadens finaste hotell där det finns en dubbelsäng, rumsbetjäning, vacker utsikt över kanalerna och värsta lyxiga badrummet.

Vi åker på kanalen i kanot och myser med varandra, vi shoppar, prova på olika restauranger, upptäcka landsbygden utanför Venedig, dansa och vad man nu kan hitta på i Venedig.

Fokuset på min drömresa ska ligga på oss som ett par och på att bara njuta.

----

Ja så skulle min drömresa se ut. Så det är bara att vänta och se om det dyker upp någon pojke i mitt liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0