Blir en bra vecka det här

I helgen på filmkvällen så kan inte Simon komma eftersom han ska på spelmanstämma på lördag. Så synd tycker jag. Men han ska komma på nästa filmkväll i alla fall och vi andra tre ska ha roligt ändå! Dessutom så ska jag simma på fredag med självaste Kitty. Vi eftersträvar att för en gång av alla bli nöjda med våra kroppar! Det är egentligen ingen fel med min kropp, den är fin. Men jag vill själv känna att jag vågar visa mig i bikini och mer åtsittande kläder utan att känna att jag skäms över mina breda lår och... ja låren är det enda jag inte gillar med mig. Annars är allt annat toppen.

I morgon är det jobb i alla fall och ska även köpa mig badkläder. Beställde bikini för 2 veckor sedan men har fortfarande inte kommit. Skit!

Nu blir det Pewdiepie och sedan ska jag sova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0