Bästa helgen - igen!

Har ganska precis anlänt hem efter en helt rolig och galen helg hos Kitty och Robbin. Vi hade en "filmkväll" hos dem och Simon var också med. Vi började kolla på film vid 2-3 tiden. Vi såg på alla fyra Underworld filmerna och tog pauser mellan varje film.

Vi åt mat, bakade kladdkaka som vi senare åt, tog långa promenader och chillade lite framför datorn. Kul var det!

Vi planerar även att dra till Irland nästa år, alla vi fyra. Fett skoj det kommer bli! Hoppas bara att det blir av!

Nej nu ska jag ta mig en dusch, chatta vidare med Kitty och se om Robbin nån gång ska spela på wordfeud mot mig. Segisen!


Jobb i morgon och bryr mig faktiskt inte om att det kommer bli en seg vecka med tråkiga kunder. Fredagen är ett undantag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0