Jag mår bra!

Det känns som en bra dag för mig, speciellt efter helgens skojigheter!

I lördags var jag på två fester. Först åkte vi (jag, Kitty och Robbin) till Stina som hade en födelsedagsfest med amerikanskt tema. Så jag och Kitty klädde ut oss till amerikanska fotbollsspelare. Där åt vi hamburgare, pizza, mac'n'cheese, jordnötssmör och sylt mackor, tårta, cupcakes och milkshakes. Jätte gott var det!





Efter födelsedagafirandet drog vi hem igen där det var fest hos Wallin. Och där hade jag jätte jätte kul! Vi spelade ölpong, dansade och pratade och vi var kvar där ända till 5-6 på morgonen. Simon lärde mig dansa bugg och sedan dansade jag även bugg med Torbjörn. Men mellan oss två så var det mysigare med Simon även fast det gick bättre med Torbjörn.

Självklart avslöjade Kitty att jag vsr kittlig så Simon tog ju chansen att kittla mig. Men han var ju också grymt kittlig så jag fick min hämnd!

Nej lördagen var verkligen jätte kul. Går runt och ler hela tiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0