God kväll

Ännu en dag hemma och det känns avslappnade och skönt. Får nog mindre i lön men det är inget jag kommer lida av så värst. Bor ju fortfarande hemma. Stod som vikarie igår och idag. Men i morgon och på fredag så ska jag jobba i alla fall. Ska vara i Länna i morgon och på fredag ska jag till Knivsta.

På fredagen ska jag tillbaka till Kitty och vi ska bada, simma och basta i Karlholm. Sen på lördagen vet jag inte vad vi ska göra, inte på söndagen heller. Men på måndag följer jag i alla fall med Kitty till sjukhuset i Uppsala.

Nu sitter jag och är godissugen. Blä... Äckelsug.

p.s. tänk att man kan bli så glad över att någon har accepterat en vänförfrågan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0