En sjukt bra helg att se fram emot!

Glad alla hjärtans dag på alla er där ute! Jag tillhör den skara som är singel men jag är inte den som ligger och deppar för det. Istället köpte jag lite gott till mig själv och lyssnar på underbar musik som får mig att le. Mitt liv är så underbart! 

Dessutom har jag familjen som jag mer än gärna spenderar denna kärleksfulla dag med.

I helgen ska jag till Stina på födelsedagsfest med temat Amerika! Ska bli jätte kul! Jag ska klä ut mig till en amerikansk fotbollsspelare med Kitty - vi siktar på på att bli bäst utklädda haha! Sen efter den festen åker man tillbaka till Kitty och Robbin och går på Simons fest. Blir mycket den lördagen men ser fram emot den.

På fredagen så ska vi ha spelkväll; jag, Kitty, Robbin och Simon. Vi ska spela tevespel och bara vara nördiga! Har jag inte underbara eller vad? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0