En lista

1. Har du någon crush just nu? - Kanske :3
2. Har du någonsin varit djupt förälskad? - Jag vet inte, tror det.
3. Längsta relation du någonsin varit i? - 2 år och 7 månader
4. Har du någonsin ändrat på dig själv för någon? -  Ja tyvärr. Aldrig mer.
5. Hur är din relation med ditt ex? - Inte det bästa. Han vill inte ha med mig att göra och jag vill inte veta av honom. Passar mig utmärkt.
6. Har du någonsin blivit otrogen mot? - Jag vet inte, men har misstänkt det.
7. Har du någonsin varit otrogen? -  Nej, aldrig.
8. Skulle du dejta någon som är väl känd för att vara otrogen? - Aldrig.
9. Vad är den viktigaste delen av en relation? -  Att man litar på varandra och respekterar varandra.
10. Tycker du om att vara i seriösa relationer eller bara en flört? - Seriösa relationer.
11. När du är tillsammans med någon tror du på att "ta en paus"? - Nej. Antingen är man tillsammans eller så är man inte det. 
12. Hur många människor har du legat/stulat med? - 2 stycken.  
13. Vad är det du ångrar som du sagt / gjort i ett tidigare förhållande? - Jag ångrar att jag sa att jag älskade honom. För det gjorde jag aldrig. Jag trodde det var kärlek, men det var det inte. 
14. Vilken ålder tycker du är lämplig för yngre att börja ha sex? - Jag vet inte, typ 18 kanske. Viktigaste är att de har sex med någon som de älskar och känner tillit för. Någon som respekterar dem. 
15. Tror du på frasen "ålder är bara en siffra"? - Ja, delvis. Så länge man älskar varandra så har åldern ingen betydelse. Men jag tycker inte det är okej för en 25 åring att vara tillsammans med en 13 åring. Sådant är inte okej.
16. Tror du på "kärlek vid första ögonkastet"? - Ja. 
17. Tror du att det är möjligt att bli kär på internet? - Hm.. Nja, man måste ses. Man blir nog intresserad och känner en samhörighet, men man måste ses innan man kan bli kär. Tycker jag i alla fall.
18. Vad anser du är en "deal breaker"? - Otrohet antar jag, om jag förstår det rätt. 
19. Hur vet du att det är dags att avsluta en relation? -  När man inte mår bra av relationen och om känslorna inte finns där längre.
20. Är du för närvarande i ett förhållande? - Nej.
21. Tror du människor som har dejtat kan förbli vänner? -  Ja, det tror jag.
22. Tycker du folk ska dejta sina vänner? -  Ja om de börjar få mer än vänskapliga känslor för varann.
23. Hur många relationer har du haft? - Ett.
24. Tror du kärlek kan vara för evigt? -  Ja självklart.
25. Tror du kärlek kan besegra allt? -  Kanske inte allt, men mycket.
26. Skulle du göra slut med någon dina föräldrar inte tyckte om? -  Nej aldrig
27. Om du kunde gå tillbaka i tiden och ge dig själv råd om dejting vad skulle det vara? - Lita inte på någon och ha inte sex förrän efter du har känt killen/tjejen i minst 6 månader.
28. Tror du långdistans relationer kan fungera? -  Ja.
29. Vad lägger du märke till först hos en annan person? -  Oj, jag vet inte. Ögonen, leendet och personligheten.
30. Är du straight, bi, gay eller pansexual? - Straight.
31. Skulle det störa dig om din partner lider av någon psykisk sjukdom? - Nej, så länge det inte påverkar mig.  
32. Har du någonsin varit i en missbruks-relation? - Nej.
33. Vill du gifta dig en dag? - Haha.. Ja, kanske det.
34. Vad tycker du om att få din partners namn intatuerat? - Nej, kanske om man har varit tillsammans bra länge. Men.. Nej. Gillar inte det alls.
35. Kan du vara i en relation utan sex? - Hm... Ja absolut.
36. Är du fortfarande oskuld? - Nej, men känner mig fortfarande som en.
37. Vad är viktigare: utseende eller personlighet? - Personlighet är viktigast men utsidan är det man dras till.
38. Gillar du kärleks-filmer? -  Haha, ja.
39. Har du någonsin gett någon / fått rosor? -  Ja.
40. Har du någonsin haft en Valentine? -  Nej.
41. Vad är din fantasi av en "perfekt dejt"? - Hm.. Finns så många. Men vara hemma och göra middag tillsammans, ha massor av levande ljus och avsluta med en god efterrätt. Sedan går vi ut på en promenad och tittar upp på stjärnorna. Om det är snö så kan man busa i snön och sedan komma in och mysa under en filt framför en bra film. Det skulle vara perfekt :)
42. Har du någonsin läst "Romeo & Julia"? -  Faktiskt inte.
43. Vad är viktigast: Din partner eller dina vänner? - Båda faktiskt.. Men vännerna är snäppet viktigare. Men det beror även på hur länge vi har varit tillsammans.
44. Skulle du kalla dig själv "romantisk"? - Ja.
45. Kan du tänka dig dejta en av dina nuvarande vänner? -  Ja.
46. Har du någonsin blivit "friendzoned"? -  Japp
47. Vilka "berömda par" är din favorit? - Brad Pitt och Angelina Jolie. De passar verkligen så bra tillsammans.
48. Vad är din favorit kärlekssång? - Åh så svårt. Hm... Wicked Game av Chris Isaak.
49. Har du någonsin krossat någons hjärta? -  Jag vet inte. 
50. Om du är singel, varför tror du att du är det? -  För att jag blir inte kär lätt och tar inte första bästa man jag stöter på.
51. Skulle du hellre dejta någon som är rik men douchebag eller någon som är fattig, men en trevlig kille? - Jag dejtar den som jag känner att jag gillar bäst. Så antagligen blir det väl den fattiga men trevliga killen.
52. Är du bra på att ge andra människor råd om dejting / relationer? -  Haha jag vet inte, ibland har jag smarta råd.
53. Är du avundsjuk på par när du är singel? -  Nej inte avundsjuk. Men jag kan börja känna mig ensam och längta efter någon att få mysa med.
54. Hur viktigt är det att göra relationen officiell på Facebook? - Så oviktigt som det kan bli. Bryr mig inte alls om Facebook.
55. Skulle du tänka dig "klängig", "alltför fäst" eller "svartsjuk"? -  I sådana fall svartsjuk. Tycker det är sött att de blir svartsjuka, men bara det inte går över gränsen och blir jobbigt istället.
56. Har du någonsin "förstört" en relation? - Nej aldrig.
57. Tror du att det är dumt att tänka på självmord på grund av ett brustet hjärta? - Ja.
58. Är du den "dominerande" eller "undergiven" del i ett förhållande? - Öh vet inte.. Har bara haft en relation och den var tyvärr inte den optimala. Men undergiven om jag måste välja. 
59. Har du någonsin glömt viktiga datum som din partners födelsedag eller eran årsdag? - Nej. 
60. Vad är din åsikt om att ha ett öppet förhållande? - Ett förhållande är mellan två personer, vill man strula runt så borde man vara singel. 
61. Vem är viktigare: Din partner eller din familj? -  Min familj.
62. Hur definierar du ordet "otrogen"? - Otrogen är när ens partner strular med någon annan. För mig börjar otrohet redan vid en kyss på munnen.
63. Är det olämpligt att titta på porr om du är i ett förhållande? - Alltså... Jag har aldrig gillat porr. Tycker tyvärr det är rätt äckligt. Vill inte att killen ska se på det heller. Men det är okej om man ser på det tillsammans.
64. Tror du Alla hjärtans dag är överskattad? - Haha minst sagt.
65. Skulle du anser dig en "Cuddler"? -  Absolut! Finns inget jag älskar mer än att mysa och gosa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0