En helg jag aldrig kommer att glömma!

Åh helgen var helt jäkla underbar!!

Efter jobbet i fredags drog jag direkt till Kitty och vi badade med Robbin och Simon. Massa snorungar var det i bassängen men vi hade det kul ändå och bastade länge. Sedan drog vi till en pizzeria och tog med oss god mat hem till Kitty och Robbin som vi käkade upp trots att vi hade ätit innan badet. Efter maten nördade vi tevespel med nintendo 64. Vi spelade Mario tennis hela kvällen nästan.

På lördagen så skulle Simon på en spelning så Kitty och jag gick på promenader och spelade mer nintendo medan vi väntade på att Simon skulle komma. Och Robbin spelade något onlinespel med sin kusin i Enköping. Sedan kom Simon halv fem och han gjorde mat med Robbin som vi sedan åt framför teven. Efter maten spelade vi mer nintendo 64 innan vi började titta på Transporter. Vid tio-elva tiden så fick Robbin för sig att dra till Parkbadet i Sandviken i morgon och vi alla gillade idéen! Så vi såg färdigt på filmen, snackade lite, myste med djuren, såg på teve och sedan la vi oss vid 2 för att orka upp till 9.

På söndagen vaknade vi vid nio och gjorde oss snabbt i ordning för att hinna åka lagom tills badet öppnats. Kitty och jag rastade hundarna det första vi gjorde innan vi åt frukost och sedan åt vi alla toasts och drack saft. Förutom Robbin som drack oboy. Sedan kastade vi oss i Simons bil med hundarna, lämnade hundarna till Kittys föräldrar som skulle få tillbaka sin hund och vakta Kittys hund Rex. När vi kom fram till badet så hade vi det helt underbart kul! Åkte strömmen, lekte i vågarna, åkte i rutschkanorna, tävlade på en stor gummiring, hoppade från hopptornet, klättrade på klätterväggen och chillade i bubbelpoolarna.

Bästa helgen någonsin trots att jag höll på att drunka (sögs in i något hål vid en vägg) och slog i huvudet i rutschbanan för att jag glömde lägga mig ner och ha händerna bakom huvudet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0