Countryrail, take me home

Sitter nu på tåget hemåt och gäspar. Dagen har gått snabbt som vanligt på dessa torsdagar. Sitter och planerar vad jag ska packa (eftersom jag ska vara en hel helg hos Kitty - igen), vad jag ska handla i morgon och om jag ska hem först eller åka direkt dit... klurigt! Skulle vara skönt att åka hem och byta om - men då måste jag åka runt tierp sen och köpa alla sakerna till tacos. Blir nog bäst att jag åker raka vägen till Kitty och stannar till på ICA på vägen dit.

Jag är även extremt nödig och kniper ihop för jag vägrar använda toan på tåget. Hatar offentliga toaletter.

Nej men vi hörs senare, ska ta en liten tupplur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0