Solpuder, jag?

Vid middagen så fick jag en kommentar jag aldrig tidigare fått; "Har du solpuder på dig?". Och självklart var det pappsen som frågade mig det och jag förstod först inte vad han menade. Vadå solpuder?

Tydligen så tyckte han att jag var brun i ansiktet och det lät helt bisarrt för jag kan inte bli brun. Jag är en blekfis. Visst jag satt på en parkbänk idag i 90 min medan jag väntade på att kunna dra till min enda kund. Och ja visst solen lyste. Men jag har svårt för att få färg. Jag kan vara ute flera dagar i sträck utan att få en minsta antydan till färg på kroppen.

Men jag tog mig en snabb titt i spegeln sen och jo visst, jag hade fått liiite färg på ansiktet. Helt galet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0