Not my day today

Usch vilket regnväder det var idag. Regnet öste ner som om det inte fanns någon morgondag och blåsten slet i mina kläder och mitt hår. Dessutom så var mina kunder ovanligt jobbiga idag så jag hoppas att morgondagen blir bättre.

Jag ligger just nu i sngen nyduschad och i tankar. Borde verkligen sova men finner ingen ro. Kan inte sluta tänka på en viss person som får mig att känna alla möjliga olika ting. Han får mig att le och ger mig en konstig känsla i kroppen. Önskar att jag kunde vara hoppfull men om jag var det så skulle jag bli krossad som en mygga som försöker sig på att suga lite blod från en människa.

I morgon ska jag till Kitty, antar jag. Se på skräckfilm och annat mys. Känner mig verkligen på dåligt humör och hoppas att morgondagen blir bättre. Vill bara gräva mig ner och önska att allt det onda i bröstet försvinner. Orkar inte.

Ska muntra upp mig med pewdiepie och sedan försöka sova.

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0