Nobody sees

I helgen så var jag hos Kitty och hjälpte henne att plugga med engelskan. Hon hade två uppsatser att skriva samt en massa uppgifter från sin engelska bok. Det var kämpigt men vi lyckades rätt bra ändå. Det är bara någon uppgift kvar från boken och renskriva uppsatserna. Så vi klarade det rätt bra ändå :D

Igår så belönade vi oss med bak, god mat och spel med Robbin och Simon. Men sedan fastnade de framför sina mobiler så man satt och hade det lite tråkigt på soffan. Då ville plötsligt Simon ge mig en fotmassage och det var lyx! Jätte gulligt av han och riktigt skönt var det. Första gången jag fick fotmassage och det var über nice!

Idag så är jag ledig så det blir till att softa och göra lite allt möjligt mys hemma. Tänkte bädda rent i sängen, byta gardiner, tvätta kläder, fixa fotbad och fixa lite med bloggen. Mm det låter som en bra plan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0