Min dag var bra

Idag har det gått bra på jobbet, flytit på som det ska. Men hade värsta jobbiga hålan på 2 timmar på grund av ett eftermiddagsmöte. Så jag åkte buss i en timme typ och sen satt jag på kontoret och väntade. Så segt! Dessutom gick mötet över tiden så jag kom hem über sent, halv sju. Var borta i nästan 12 timmar!

Har dessutom spelat sänka skepp med Simon hela dagen och mitt batteri hade bara någon procent kvar när jag kom hem. Höll bra länge ändå. Har även pratat med Kitty hela dagen (som vanligt) och försökt få henne peppad till sitt prov tidigare idag. Det gick nog bra tror jag. Hon kom bara hon vill den tösen!

Ska läsa vidare i en bok som jag fick låna av Simon och sedan ska jag mest troligt sova. Är verkligen jätte trött, dumma trötta mig. Nej.. God natt.

Jag har konstiga anletesdrag i ansiktet. I am special.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0