Fin dag

Idag var det soligt och man kände sig på bra humör tack vare det. Jag jobbade på som vanligt idag och städade hos två kunder. Den första var höggravid och hade beräknad förlossning i morgon. Så jag gick runt livrädd för att vattnet skulle gå och att jag var tvungen att försöka hjälpa iväg henne till sjukhuset! Men det gick bra, hon höll tätt.

Mitt uppe i städandet så fick jag ett mess från Simon där han berättade att han hade vaknat upp mitt i natten av kraftig värk från örat så han åkte in till sjukhuset. Det var öroninflammation och ska få käka pencillin i 5 dagar. Hoppas han blir bra snart stackaren!

Men nu så ska jag strax sova, är jätte trött.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0