Ett med naturen

Ännu en jobbdag är slut, klockan börjar närma sig läggdags och snart så är det dags för en ny arbetsdag. Redan onsdag i morgon och jag längtar till i helgen då man får sova ut och bara chilla.

Idag har vädret varit väldigt grått och mulet, det har till och med regnat idag. När jag gick från kunden så regnade det och för första gången på länge så kände jag mig levande. Stod där ute på vägen med slutna ögon och kände hur det svala regnet svalkade ner mitt ansikte. Kände mig otroligt lugn och ett med naturen.

Jag är väääldigt kissnödig och önskar att toaletten är ledig. Just nu duschar mamma och vem vet hur lång tid det kan ta. Gaah min stackars blåsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0