Är lycklig

Jag ligger i sängen hos Kitty och Robbin och ska strax sova. Vi har sett på skräckfilm och myst med räckmacka framför en rolig film. Simon var inte här idag för han var på en fest och det kändes rätt tomt utan han om jag ska vara ärlig. Saknade han till och med.

Jag mår bra, jag är lycklig och min kropp är fylld med glada fjärilar. Livet kan inte bli bättre än så här! Det saknas en viktig pusselbit men jag väntar mer än gärna på att den ska dyka upp och till dess så njuter jag av mina goda vänners sällskap och min underbara familj.

Den saknade pusselbiten är någon som älskar mig och som jag älskar till döds. En man som förgyller min vardag och som man känner sig hel med. Men jag vill inte stressa fram någon, han kommer när han kommer.

Nej nu är jag trött. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0