Why am I so attached to you?

Mr X... Mr X.

Det spelar ingen roll vad jag gör. Vad jag än gör så slutar det alltid med att han dyker upp i mina tankar.

Han har verkligen förtrollat mig och jag tror att jag har förtrollat honom. "Malin, du gör mig galen" sa han till mig en dag med en speciell suck. En suck jag inte kan beskriva. Men sucken fick mig att inse att vi hade något speciellt.

Ibland undrar jag varför det ska vara så komplicerat. Vi tycker så mycket om varandra... men ändå kan vi inte vara tillsammans. Bara för att han har blivit djupt sårad två gånger och bara för att jag nyligen gjort slut med mitt ex.

Det har nu gått 4 månader sedan jag gjorde slut med mitt ex. Tiden har gått fort, men inte tillräckligt fort. Jag önskar att det hade gått 1 år, för då hade det känts bättre. För 1 år är en lång tid.

Kommer det någonsin bli vi?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0