Trött, blöt och glad

Usch vilken jobbig dag.
Det har inte varit jobbigt att städa, men det var jobbigt att gå i samma takt som min arbetskamrat som jag skulle gå med. Han gick så snabbt! Har just nu ont i mitt knä. Dessutom regnade det jätte mycket på morgonen så hela jag var blöt/fuktig under dagen. Ska alldeles strax ta en dusch och sen lägga mig. Ska bli skönt och mysigt.



Vill även säga att jag trivs jätte bra på jobbet, jag börjar komma in i allt. Och det gör mig glad! Dessutom så tyckte de på jobbet att jag liknar hon som sjunger "Call Me Maybe" låten; Carly Rae Jepsen. Och det tar jag som en komplimang eftersom bruden är så vacker.


Carly Rae Jepsen aka Malin (jag)?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0