Telefonfobii



Jag känner mig så värdelös när jag inte vågar ta mobilen och ringa jobbet. Det är som att en spärr sätts upp i huvudet och det slutar med att jag sitter där och stirrar på mobilen. Jag klarar inte av att ringa upp jobbet. Det går inte!

Jag kan ringa mina föräldrar och vissa av syskonen, jag kan ibland ringa vänner. Men att svara i telefonen när någon ringer det gör jag knappt, får en sådan panik som sprids i hela kroppen. När jag ska ringa upp någon jag inte känner så sitter jag typ och gråter av rädsla och panik. Och det slutar med att jag aldrig ringer upp personen.

Det känns väldigt, väldigt jobbigt för det blir ju som ett stort hinder i min vardag. Dessutom får det mig att känna mig handikappad.

På torsdag när jag ska till jobbet så måste jag berätta det här för chefen så att hon förstår. Hoppas hon förstår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0