Sjuk

Jag har inte mått så bra de här dagarna och nu när jag vaknade så mådde jag sämre. Mår illa, har huvudvärk, trött och ont i ryggen. Har ätit frukost men mår fortfarande illa. Blä. Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda inför morgondagen - arbetsintervjun! Jag har tänkt mycket på intervjun och jobbet och har haft väldigt höga förhoppningar. Att få jobbet, kunna flytta och ha det bra. Men jag är rädd för att jag kommer bli väldigt deppig om jag inte får jobbet på grund av mina höga förhoppningar. Så jag ska försöka inte tänka på det för mycket. Ska även idag fixa dokumenten till intervjun och öva på lite frågor som de kanske komma ställa till mig. Konstigt nog är jag inte så jätte nervös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0