Mitt rum kommer alltid stå oklar

Hallå.

Idag mår jag tipp topp. Dock så är jag lite varm så jag lär ta en svalkande skön promenad i höstkylan. Det är rätt fascinerande att se och känna hur snabbt hösten har kommit - på bara några dagar. Jag mår som bäst i denna årstid. Kyla, mörker, färggranna löv/blad och regn.

Skulle gärna vilja fixa mitt rum idag, få klart allt. Men jag behöver pappas hjälp och han... är så slö ibland. Jag blir så ledsen. Jag vill ju bara få till mitt rum. Trodde den skulle bli klar för länge sen. Blir så frustrerad. För jag behöver hjälp med vissa saker, som att lägga dit golvet och sätta upp golvlisterna.

Nej, får avreagera mig via en skön promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0