Jag tänker på dig hela tiden

Det är verkligen inte lätt att försöka se Mr X som bara en vän när jag känner mer än så. Det är så grymt av honom att tro att det är så lätt att bara stänga av känslorna. För honom kanske det är lätt, men för mig så är det i princip omöjligt.


Mr X är den första jag tänker på när jag vaknar. Det första jag gör är att kolla om han har skickat en meddelande till mig innan jag klär på mig och går ner och äter frukost. Under hela dagen varvas mina framtidsplaner med min saknad efter honom. Sedan det sista jag gör innan jag somnar är att tänka på honom och plågar mina tankar med funderingar kring honom. Vad han gör, om han tänker på mig, om han ser på nån serie som han alltid brukar göra eller om han sitter där på soffan med en annan tjej.

Tyvärr så tror jag att jag alltid kommer att tycka om honom mer än som en vän. Och det plågar mig. Men vad kan jag göra?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0