Jag har hamnat i en deppig period i mitt liv

Jag vill verkligen inte fylla min blogg deppiga saker, jag vill att den ska vara glad och positiv!

Men min blogg är en del av mig, en del av mitt hjärta. Det skulle vara att ljuga för mig själv om jag låtsades att allting var okej. Min blogg är en slags dagbok för mig, även fast jag inte skriver ALLT. Privatliv kallas det.

Bloggen hjälper mig att uttrycka det jag känner utan att behöva skriva allt i detalj. Det räcker med att lägga upp bilder, quotes, dikter, videoklipp och sånt för att allt ska kännas lite bättre.

Nu när jag är i en mörk period i mitt liv så känns det som att jag är den enda i världen som brottas mot de negativa känslorna. Att jag är den enda som bara vill ge upp ibland. Så genom att hitta texter och bilder som stämmer in på allt jag känner - så känner jag mig mindre ensam.

Att det är okej att få må dåligt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0