Jag är väl bäst

Ska upp tidigt i morgon och jobba. Pinigt! Men värt pengarna - hoppas jag. Min första lön kommer inte ligga på många tusenlappar men det blir bättre efter några månader, det vet jag.

Just nu ligger jag och tar det lugnt, messar med vänner, tittar på Pewdiepie och slappnar av. Försöker även komma på var jag ska sätta mina nyinköpta hyllor. Har inte så mycket att välja på.

Det är kul att inreda ett rum, speciellt efter sitt eget smak och tycke. Annars så brukar man få kompromissa med andra och oftast så blir det som de andra vill. Jag är inte så bra på att stå upp för mina idéer - men nu för tiden blir jag bättre på det. För jag är bäst. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0