Hösten



När hösten kommer så blir många deprimerade och låga på grund av kylan och brist på sol. Kan faktiskt säga att väldigt många blir det.

Men inte jag.

När hösten kommer mår jag mycket bättre! Jag blir piggare, gladare och mycket mycket lyckligare. Det är hösten jag lever för. Det är när våren och sommaren kommer som jag blir deprimerad och låg. Jag tror det är värmen som gör det. Jag tycker det är så obehagligt att bli varm och när solen sticker i ögonen.

Det jag älskar med hösten är de mörka, mysiga kvällarna. Att kunna sitta där med tända ljus, dricka varm choklad som håller en varm och kunna ha mysiga kläder på sig utan att svettas som en gris.

Dessutom tycker jag hösten är den vackraste årstiden. Det är så fantastiskt vackert att se alla färgranna löven. Det blir som en annan värld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0