Härligt trött

Mitt internet har blivit jätte segt! Varje kväll när jag lägger mig slår jag alltid på datorn för att se på lite youtube eller lyssna på musik via youtube. Men det är så segt så det kommer ta mig en timme att se på ett 15 minuter långt klipp. Det tog en evighet innan jag kom in på bloggen. Vill inte ens veta hur lång tid det tar för att ladda upp en bild.


Jag är jätte trött. Ni vet... Så där härligt trött. Man vet att man kommer sova gott när man väl somnar. Jag skulle utan problem kunna somna nu men jag vill inte. Mycket mysigare att prata med Mr X eller se på Pewdiepie på youtube.

Ska jobba i morgon. Hah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0