Har varit trött hela dagen

Jag är så trött! Om jag kunde så hade jag bara legat i sängen och sovit. Men om jag skulle göra det så skulle familjen tro att jag är lat och så vidare. Sånt kan jag göra när jag flyttar. Om det nu någonsin händer! Det är svårt att hitta en lägenhet nu för tiden. Speciellt i Uppsala.


Har precis ätit fiskbullar i hummersås med potatis och det var så gott. Det var länge sedan jag åt det. Sedan fick jag i mig 2 bullar och en glass. Sitter även och tittar på massvis med enkla recept på maträtter och efterrätter. Man blir så suuugen och hungrig bara man tittar på läckerheterna - trots att magen är full!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0