Har varit en skön dag idag

Har varit lite off de senaste dagarna och det har berott på jobbet. Har varit rätt trött när jag kommit hem och har inte haft ork att sitta vid datorn.

Men det går rätt bra på jobbet. Känner mig lite vilsen bara bland alla dessa direktiv och sånt man ska göra. Gah. Förhoppningsvis kommer jag in i det snart.

Idag har jag känt mig lite.. Avlägsen, deppig. Vet inte varför. Säkert bara en sån period just nu. Saknar Mr X så det gör ont. Fällde lite tårar i duschen precis och nu känns allt bättre! Jag försöker se det positiva i allt och peppar mig själv så nu så är jag taggad inför nästa vecka!

Just nu tittar jag på körslaget och kikar inne på weheartit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0