Han minns inte




Mr X skrev till mig ganska nyligen att min doft var kvar på hans kudde och det blev han glad över (skickade massor av glada och lyckliga smileysar). Då sa jag att jag inte hade något som doftade han här hemma, men kanske ett par kalsonger som jag fick låna från han.

Men han hade ingen aning om vad jag talade om. Och det gjorde mig lite ledsen och överraskad.

Det kanske låter konstigt, men vi har en "historia" kring dessa kalsonger som jag inte tänker ta upp här. Men jag förklarade i alla för honom vad det var för kalsonger, beskrev hur de såg ut och hur jag fick hem dem. Knappt att han visste vad det var fast jag förklarade.

Han köpte kalsongerna i par och jag har det ena paret.

Så det känns lite jobbigt att jag minns allt vi ha gjort, sagt och skrivit till varandra. Allt finns klistrat i mitt huvud. Men för honom så... verkar de inte leva kvar lika länge. Och jag vet inte hur jag ska hantera det. Är det något som är vanligt bland killar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0