En lista om mig

Hur gammal är du om fem år? 27
Vem var den sista du träffade? Chefen
Hur lång är du? 170
Vilken var den senaste film du sett? Jag tror det var Mr Beans Semester.
Vem pratade du senast med i telefon? Pappa
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ok vad bra :) jodå, det är okej med mig :)" till Kitty.
Var är dagens planer? Att försöka må bra.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag hatar allt som har med att prata i telefon att göra. Så sms föredrar jag alla gånger om.




Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar är gifta.
När såg du senast din mamma? Nyss
Vilken ögonfärg har du? De är vackert blåa ;)
När vaknade du idag? 7.00
Har du någon gång hittat en katt? Jag har hittat många katter i mina yngre dar.
Vilken är din favoritplats? Oh, vet inte. Hm... I famnen hos Mr X.
Vilken plats föredrar du minst? Jaa du... Det måste nog vara på upptåget på eftermiddagen då alla ska hem. Så jäkla trångt!
Vad skrämde dig som barn? Ormar och det gör det fortfarande.
Vem fick dig att skratta senast? PEWDIEPIE!!
Är du för ung för att äga vinylskivor? Man kan egentligen inte vara för gammal för att äga något. Och nej jag äger inga vinylskivor.
Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar liten sak.
Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder på mig - nattlinne eller pyjamasbyxor och ett linne.
Hur många kuddar har du i sängen? 3!
Hur många landskap har du bott i? Ett.. Uppland!




Har du någon gång spytt på fyllan? Jag dricker inte, så noll gånger!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
Är du social? Nja, inte så värst. Tycker om att lyssna.
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys chocolate fudge
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara hälften, slösa resten.
Tycker du om Kinamat? Ja, jag älskar det!
Tycker du om kaffe? Blä..!
Vad dricker du till frukost? Oboy eller juice. Oftast inget.
Sover du på någon särskild sida? Ligger typ mitt i sängen och sover. Ligger på min högra sida.
Kan du spela poker? Nja... Kan väl grunderna.
Tycker du om att mysa? Det finns inget bättre än att mysa.
Är du en beroendemänniska? Hm... Jag blir lätt beroende av saker och rutiner. Så ja. Men jag kan bryta det lätt om jag skulle komma på mig med att bli beroende av något.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men jag vet att Sylvester Stallone har samma födelsedag som mig. Dock inte samma år förstås.
Vill du ha barn? Ja, minst 3!
Kan du några andra språk än svenska? Jag kan teckenspråk, engelska och liiite spanska.




Har du någonsin åkt ambulans? Ja, jag satt i framsätet. Följde med min syster när hon åkte in.
Föredrar du havet eller en pool? Havet, såklart.
Vad spenderar du helst pengar på? Hm, jag lägger helst mina pengar på kläder i sådana fall. Men jag är så snål så jag spenderar knappt mina pengar på något.
Äger du dyra smycken? Nä.. Jag har nog inga dyrbara smycken. Men många av smyckena är dyrbara för mig på grund av att jag fått dem i present från familj och vänner. Känslomässigt värde :)
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middagen - schnitzel och potatis.
Vem är den roligaste människan du känner? Sara och Mr X... helt klart!
Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på mitt knä. Jag fick den av en mussla. Det kan man inte tro när man ser ärret för den är så tjock och lång.




Vad har du för ringsignal? Ingen speciell.. Något som fanns med mobilen.
Flirtar du mycket? Haha, jag kan inte flörta alls.
Vart togs din profilbild för din blogg? Det vet jag inte.
Kan du byta olja på bilen? Ja, så klart!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Eh.. Bandit Rock.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev i min "dagbok" eller vad man ska kalla det.
När var du i kyrkan senast? Det var länge sen. Sist var nog när jag var på farmors begravning.
Vilka personer utmanar du? Jag utmanar alla som läser detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0