Drog till Mr X i natt

Strax efter jag skrev det senaste inlägget i går så bad Mr X mig att komma över. Först trodde jag att han skojade med mig, men han menade allvar. Så jag sa "Självklart! Ska bara packa lite till jobbet så drar jag". Slängde ihop lite kläder och sedan åkte jag strax efter nio. Haha jag åkte i mina pyjamasbyxor och en munktröja.

Jag tycker om att åka bil på kvällen när det är mörkt, känns rofullt.

Kom fram till han vid tio. Tittade lite på en serie på hans mobil och sedan somnade vi. Självklart så drömmer jag en mardröm mitt i natten. En sådan mardröm där man även skriker på hjälp på riktigt. Så jag väckte stackars Mr X som höll om mig och lugnande ner mig. Det var grymt sött av han. Och mysigt.

På jobbet fick jag kläder, nyckelknippa, ett kilo papper med information och en liten rundtur. Jag tror det här jobbet kommer bli toppen! Alla är så vänliga och öppna.

Efter det så drog jag till IKEA och köpte lite textil till mitt rum och lampor. Så i helgen kommer rummet stå klart och fräsch! Det enda som saknas är lite växter, lite fler hyllor, väggklocka och ett sängbord. Men det får jag fixa när jag får lönen.


Och nu så är jag hemma och är trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0