Det har varit en fin dag ändå

Pappa la klart golvet i mitt rum igår så idag har jag ställt in lite grejer och mysat till det. Lister saknas fortfarande och jag hoppas de kommer upp nästa vecka. Annars så ser mitt rum helt okej ut än så länge. Längtar bara tills jag får upp gardinstången. Eftersom väggen är alldeles för mjus så måste gardinstången skruvas fast i listen.


Idag så körde jag in Madde till Uppsala så hon kunde köpa nya skor. Hennes gamla var helt nötta! Sedan köpte jag lite saker på IKEA till mitt rum. Köpte en växt, två hyllor, filt, en kruka till växten och ett doftljus som luktar vaniljglass

Det har varit en skön dag ändå när jag tänker efter. Hoppas den nya veckan blir lika bra som denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0