Borde sova... Men nää *brofist*

Klockan är elva på kvällen och jag borde verkligen sova eftersom jag ska upp så tidigt i morgon. Jag ska faktiskt upp om sex timmar och 20 minuter. Woho..!

Men jag måste skriva klart min novell som knappt är påbörjad eftersom jag tänkte vara med i en novelltävling. Den ska in senast 1 oktober så jag har verkligen jätte lite tid kvar. Men jag vet att jag kommer klara det. För detta är något som jag är bra på. Jag kanske inte kommer vinna, men jag vill och måste göra det här för min skull. Så... Heja på mig och håll tummarna. Jag ska greja detta!

Sedan måste jag även se på Pewdiepie. Tänkte titta på gamla videoklipp. Dock så är jag trött. Haha får se.


*brofist*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0