Befria mig själv

Jag satt länge och funderade på vad som gör mig så skräckslagen att ringa. Men jag kom inte på någon anledning alls. Det en instinkt jag inte kan kontrollera. När jag ska ringa så sätter rädslan igång och sprider sig genom hela min kropp och gör mig förlamad.

Men vad skulle kunna hända om jag ringer? Människan på andra sidan luren kan inte göra något mot mig. Hon/han kan knappast ta sig genom luren och halshugga mig. Inget farligt kan hända mig!

Så nu ska jag pressa mig själv att ringa kontoret i morgon bitti! Tänker till och med skriva en manus och massa frågor som jag kan behöva ställa. Måste utmana mig själv! Jag tänker inte tillåta detta längre. Jag vill må bra och inte känna mig värdelös på grund av en sådan dum sak.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0