Pewdie gör mig glad i denna onda stund

Klockan är efter tio, jag ska upp före sex i morgon och min mage mår inte alls bra. Det känns som magsjuka och att jag när som helst kommer kaskadspy över sängen. Typ. Måste ha varit kycklingen i creme fraiche. Skulle inte förvåna mig om det är så att jag har börjat bli laktosintolerant. Just great.

Så det har inte alls varit fel med att ha någon hos sig som håller om mig och klappar mig försiktigt på magen. Oh.. Saknar och vill ha kärlek i mitt liv. Men det känns så omöjligt för mig. Att det aldrig kommer hända mig i detta liv.


Nej inget depp, bara pepp! Just nu kikar jag på Pewdiepie och han gör mig glad :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0