Hej svejs! :D

Jag har varit sjukt oaktiv på min blogg. Har jobbat så mycket den här veckan så jag har varit helt slut när jag kommit hem. När jag kommer hem brukar jag oftast bre en smörgås, fixa ett glas med oboy och sedan slänga mig på soffan och se på teve. Och efter en eller två timmar så somnar jag också där på soffan. Och vaknar upp med nackspärr!


Idag är det ju söndag vilket innebär att i morgon börjar en ny jobbvecka. Men det ser ut som att denna vecka blir mycket lugnare för mig. Jobbar själv förutom på fredagen. Så idag har jag inte gjort så mycket. Hämtade syrran i Uppsala, satte upp mitt nya gardinstång (som suuuger) och nu så äter jag lite chips och ser på Pewdiepie!!

Jag lovar, utan Pewdiepie så hade jag nog dött om dagarna. Han gör mig glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0