Hade världens underbaraste dröm


I natt drömde jag om Ian Somerhalder konstigt nog. Jag började på samma universitet som han gick på och han var verkligen jätte smart. Han bara spydde ut smarta och kvicka kommentarer. Även i drömmen var han sjukt stilig och vacker.

I drömmen så var han tydligen förtjust i mig. Och det visade han genom enkla men pulshöjande saker. Som t.ex att vara nära mig, rörde vid min hand och sådana saker. Jag minns att han visade mig något i en bok och då stod han så extremt nära att mitt hjärta höll på att hoppa ut ur bröstet. Jag ville bara kyssa han men vågade inte.

Haha drömmar alltså. Önskar att jag inte hade vaknat upp. Drömmen var så underbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mablo

om allt och inget

RSS 2.0